FAQ
1. ZAMAWIANIE
1.1 Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Tak, konto jest wymagane do złożenia zamówienia. Założenie konta jest szybkie i bezproblemowe. Możesz założyć konto podczas składania zamówienia.
1.2 Jak założyć konto?
Kliknij na “Zaloguj się / Zarejestruj się”. W wyskakującym menu na samym dole kliknij “Załóż konto” lub “Zaloguj / Zarejestruj się przez Facebooka”. Wpisz swoje dane podczas zakładania konta. Rejestracja przez Facebooka jest automatyczna.
1.3 Jak złożyć zamówienie?
Dodaj wybrane produkty do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i złóż zamówienie. Wypełnij wszystkie niezbędne pola adresowe wraz z numerem telefonu i przejdź do płatności. Upewnij się, że wszystkie dane są poprawne. Wybierz sposób płatności i wysyłki. Dostaniesz potwierdzenie na adres email podany podczas składania zamówienia.
1.4 Jakie płatności akceptujemy?
Akceptujemy tradycyjny przelew na konto, szybkie płatności za pośrednictwem Przelewy24 oraz płatność gotówką przy odbiorze (pobranie).
1.5 Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować w przypadku, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Wystarczy napisać lub zadzwonić, podać nr zamówienia i poprosić o anulowanie. Zamówień o statusie “wysłane” nie można anulować.
1.6 Posiadam kupon rabatowy, jak go użyć?
Podczas składania zamówienia na stronie “Zamówienie” kliknij w pole “Masz kupon?”, Kliknij tutaj, aby dodać kod na górze, aby rozwinąć pole kuponu. Wprowadź swój kod kuponu, a następnie kliknij “Zastosuj”. Kupon jest aktywny.
1.7 Skąd będę wiedzieć czy moje zamówienie jest potwierdzone?
Po złożeniu zamówienia dostaniesz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że zamówienie zostanie wysłane, gdy płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym lub w systemie Przelewy24. Możesz również sprawdzić status zamówienia na stronie “Moje Konto”.
2. WYSYŁKA
2.1 Kiedy moje zamówienie zostanie zweryfikowane?
Wszystkie zamówienia są weryfikowane w dniu ich złożenia za wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
2.2 W jakim czasie otrzymam zamówienie?
Standardowy czas wysyłki to 1-5 dni roboczych.
2.3 Jakie są opłaty za przesyłkę?
Koszt przesyłki kurierskiej to 14 zł brutto (przelew).
2.4 Czy mogę zmienić adres dostawy, gdy zamówienie zostało potwierdzone?
Niestety nie ma możliwości zmiany adresu, gdy zamówienie zostało już potwierdzone, dlatego prosimy dwukrotnie sprawdzić wprowadzone dane.
2.5 Otrzymałam/em niekompletne zamówienie, co mam zrobić?
W przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem zamowienia@unless.pl.
2.6 Chcę zareklamować towar, co mam zrobić?
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na adres reklamacje@unless.pl
Prosimy o przesłanie dokładnych zdjęć defektu. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegółowe informacje z kolejnymi krokami.
2.7 Chcę zwrócić zakupiony towar, co mam zrobić?
Standardowo masz 14 dni na zwrot towaru. W przypadku chęci zwrotu napisz maila na zwroty@unless.pl. Warunkiem koniecznym otrzymania zwrotu pieniędzy za fakturę jest podpis na korekcie faktury, która będzie odesłana na email klienta. Należy ją dodać do paczki zwrotnej.
Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz po sprawdzeniu przez nas towaru, czy nie posiada śladów użytkowania, nie jest uszkodzony oraz czy posiada komplet metek w czasie do 14 dni.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][basel_instagram data_source=”ajax” size=”large” target=”_blank” design=”grid” per_row=”4″ spacing=”1″ title=”#unless.pl” username=”unless.pl” number=”4″][/basel_instagram][/vc_column][/vc_row]