Już jutro odbędzie się światowa premiera gry “Layers of Fear” w wersjach na konsole Playstation 4 i Xbox One oraz komputery PC i MAC. Gra, która już teraz oczekiwana jest przez setki tysięcy fanów na całym świecie dostanie jeszcze znaczące wsparcie marketingowe.
PlayStation Network, Xbox Live, Steam, GOG, Amazon, Gamestop czy App Store firmy Apple to tylko niektóre z ponad 100 różnych sklepów, w których jutro pojawi się w sprzedaży najnowsza produkcja firmy Bloober Team.
Firma razem z partnerem handlowym, spodziewa się bardzo dobrych wyników sprzedażowych
– “Layers of Fear” dzięki wersji wczesnego dostępu stał się jednym z najbardziej oczekiwanych przez graczy tytułów w ostatnich miesiącach. Dzięki temu “Layers of Fear”, na starcie, dostanie wsparcie marketingowe od format holderów, które będzie widoczne już od pierwszego dnia sprzedaży – zapowiada Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Pierwsze recenzje gry, które potwierdzają wysoką jakość gry
Gamesradar przyznał grze maksymalną ocenę (10/10) dodając, że to jeden z najlepszych horrorów w jakie grał Recenzent, a magazyn The Escapist nazywa “Layers of Fear” “prawdziwym arcydziełem” przyznając pięć punktów na pięć możliwych. – Cieszy nas pozytywny odbiór gry, a jeszcze bardziej prawdziwe zaangażowanie graczy – dla przykładu portal IGN został skrytykowany przez graczy za ich zdaniem zaniżoną ocenę naszej gry. To pokazuje jak w dzisiejszych realiach ogromne znaczenie ma zdanie samych graczy oraz materiały prezentowane przez twórców filmów wideo. Tym bardziej, jesteśmy bardzo ciekawi ich opinii po zagraniu w pełną wersję gry – mówi Piotr Babieno.
“Layers of Fear” będzie dostępny w wymienionych wyżej kanałach dystrybucji w cenie 19,99 USD. W Polsce dostępna jest specjalna wersja kolekcjonerska, w specjalnej niższej cenie – wyłącznie dla graczy z naszego kraju.
O spółce:
Bloober Team SA to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2008 r. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku thriller/horror skierowanych do odbiorcy dorosłego. Jest autoryzowanym developerem na wszystkie liczące się platformy takie jak Playstation 4, Xbox 1, WiiU, iOS, Android czy Oculus Rift. Jako jedyny niezależny deweloper, stworzył tytuły na premierę dwóch kolejnych konsol Sony: PlayStation Vita i PlayStation 4. W krakowskim studio Bloober Team zatrudnia i współpracuje z grupą ponad 50 najlepszych specjalistów w branży w Polsce. Spółka specjalizuje się w tworzeniu rozbudowanych tytułów, charakteryzujących się wyrazistymi bohaterami, dojrzałą historią i unikalnym światem. Obecnie Bloober Team pracuje nad własnymi, dużymi markami takimi jak Layers of Fear, Scopophobia i Medium, które prezentują nie tylko unikalne scenariusze i scenerie, ale przede wszystkim wyjątkowe rozwiązania w samej rozgrywce. W 2014 r. w ramach programu Creative Europe, Medium jako pierwsza w historii polska gra dostała maksymalny grant (150 00 EUR) bezpośrednio z Brukseli.
Dodaj komentarz